کشتارگاه لردگان

 كشتارگاه شهرداري لردگان پس از سالها استفاده مدعي پيدا كرد و متاسفانه شهرداري در سال 1391 نيز در اين خصوص در دادگستري لردگان محكوم شد؟؟؟!!! و خسارت مالي زيادي بر گردن شهرداري انداخته شد.

پرونده اي كه شايد داراي ابهامات زيادي باشد مثلا شهرداري در سال 91 بعد از صدور راي دادگاه مبني بر محكوميت شهرداري با توجه به اينكه وقت هم اعتراض داشت ولي هيچگونه اعتراضي به راي ننمود و موضوع بطورجدي پيگيري نشد كه واقعا جاي تعجب است و چرا براي پرونده به اين مهمي چنين قصور و كوتاهي صورت گرفت و مسئولين وقت...... شايد هيچگونه مدركي در اين خصوص به شهرداري ارسال نگرديد و يا اگر هم ارسال گرديد بنحوي مشكوك و ماهرانه آن مدارك معدوم و مفقود گرديد؟!؟

به هر حال شهردار وقت و اكثر اعضاي شورا در يك مسير از پيش تعيين شده قرار گرفته اند و چاره اي جز رعايت صرفه و صلاح شهرداري نداريم و خواهان رسيدگي فوري موضوع و رفع مشكل فوق با توافق با مالكين ميباشيم بنحويكه در خدمات رساني شهرداري و كشتار قصابان وقفه اي ايجاد نشود و ...

لازمست بگويم با توجه به راي دادگاه و محكوميت شهرداري زمين كشتارگاه به مبلغ 870 ميليون تومان كارشناسي شد كه شهرداري نيز مبلغ فوق را در بودجه سال 93 پيش بيني نمود تا آن مبلغ را به مالك پرداخت نمايد ولي متاسفانه با توافق غير قانوني وعجيب سرپرست وقت شهرداري در سال 92 با مالك موضوع دردسرساز و به نوعي توسط مالك منتفي گرديد.درصورتيكه اين توافقنامه در جلسه شورا مطرح نگرديد و شورا هيچگونه اطلاعي از موضوع نداشت لـــذا با توجه به بند 9 ماده 55 قوانين شهرداري و ماده 71 قانون شوراهاي اسلامي كشور و ماده44 اصلاحي مصوب1381 ، اين توافقنامه وجاهت قانوني ندارد و قابل اجرا نميباشد.

متاسفانه پس از پلمپ كشتارگاه توسط مالك و با توجه به اهميت موضوع جلسه شوراي تامين روز شنبه مورخ 7/4/93 در محل فرمانداري تشكيل و مقرر گرديد شهرداري ظرف مدت 3 ماه نسبت به تعيين تكليف و تملك - خريد زمين مذكور و.... حل وفصل موضوع سريعا اقدام نمايد.

انشاءالله با همكاري مالك و رعايت صرفه و صلاح شهرداري موضوع در اسرع وقت حل و فصل گردد.

منبع:http://lordeganparviz.blogfa.com/



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : 17 / 4برچسب:, | 16 | نویسنده : مسلم اردشیری لردجانی |